luni, 8 iunie 2009

asfalt topit

e cald afara si inauntru; parca totul se lichefiaza odata cu orasul...
astazi e sarbatoare nationala,imi si imaginez familiile, impreuna cu catel si purcel la un gratarel pe asfalt...adica, nu la iarba verde?
daca vopsim marginea drumului in verde poate seamana cu iarba arsa de altii dar, da, pe asfalt.
ca doar de, e mai interesant sa ne vada toti cantitatea de grasimuta adunata pe mijlocel si sa auda muzica de calitate pe care o ascultam (mega-extra-super vedetele familiei guta), la o margine de rau (ca e mai "curat" aerul, si avem unde arunca mizeria).
imi provoaca scarba, afisarea asta in public a nivelului de cultura, imi face greata statul roman care se incapataneaza sa se amestece in de-ale religiei, si isi da cu firma-n cap pentru ca e doar inca o metoda de manipulare a poporului.
cred ca ar trebui sa se creeze o zi nationala anti-politica si fara substrat religios, in care sa nu vedem toti politicienii dand mana cu pensionarii, pupacind de zor copii si facnd baie in multime.sa-si tina capul macar o zi ingropat in nisip, sa-si lipeasca gura cu banda adeziva si sa ne lase in pace; sa se interzica in ziua respectiva poluarea naturii cu grasimi nesaturate, 6-packuri de bere si manele;
poate ca imi doresc o zi ideala, si e cel mai probabil o utopie...dar mi-as dori o zi a asfaltului topit, in care sa uitam de prostia umana(cei care o vedem) si sa ne permitem o pauza de sarcasm...oare cer prea mult?!

Un comentariu: