marți, 16 iunie 2009

stresiunea

As putea incepe astfel: nu stiu altii cum sunt dar eu...
bun, n-am sa incep asa; am sa sensibilizez opinia publica (sau numarul restrans de oameni care vor citi aceasta postare nascuta din frustrare...vai sunt si poetica la ora asta); reluam
e aproape ora opt iar eu inca invat (sau, marog, scriu pe blog,fiindca durerea insuportabila de mana nu mi-a mai permis sa conspectez revolutia de la '68)
am aflat de curand (nu stiu exact cand, poate pentru ca, in cazul meu, ziua de ieri, alaltaieri, azi si alte adverbe de timp si-au cam pierdut sensul) ca in aceasta perioada, studentii ajung in spitale fiindca nu dorm noptile si consuma prea multe enrgizante
eu nu consum energizante
eu consum cafea...multa
si mai folosesc metoda "punctului critic"...adica, in cazul fericit in care ai rezistat pana la ora 4 a.m., de acolo incolo e floare la ureche
ca vezi dublu sau ca-ti tremura genunchi, sau micile dureri de spate...efecte secundare de omis
dar imi pun intrebarea (retorica e, bineinteles)...chiar e nevoie de asa ceva?
ma duc la cursuri (pe cat posibil), chiar si la acele cursuri la care stii ca nu vei invata nimic, sau mai bine, ca ceea ce vei invata SIGUR NU-TI VA FOLOSI NICIODATA
(de exemplu lingvistica normativa care defapt ar trebui sa fie gramatica normativa si ar trebui sa ne bage in cap mirificele schimbari ale profeticului DOOM2...ati prins ideea de baza)
BUUUN...sa vedeti ce mail am primit la ora aceasta..o sesizare din partea une profesoare cum ca foile cu notele noastre au fost pierdute... rectific, nu au ajuns centralizate la dansa si ca prin urmare se poate sa fie nevoita sa imparta notele de la scris la 2...as lua 5-ul, ce fericire

cam asa se desfasoara zilele unui student constiincios,pe cat posibil, subliniez acest fapt, in sesiune:
te trezesti (sau te faci ca ai dormit) si-ti verifici mailul
dupa ce iti bei cafeaua, il mai verifici odata pentru ca mailurile de pe grup sunt intotdeauna foarte iluministe...adica pline de ratiune
prin urmare, s-ar putea sa trebuiasca sa si recitesti cateva, ca sa fi sigur
apoi, daca ai examen, te duci si-l dai
daca nu, bineinteles, inveti
pe la ora 1-2, ti se face foame si mananci ceva: pe cat posibil sa fie cat mai rapid, cat mai nesanatos si insotit de o cafea foarte sanatoasa
apoi...inveti bineinteles, dar NU... numai dupa ce ti-ai mai verificat inca odata inboxul
ca poate, poate se trezeste vreun-vreo profesoara care a si uitat sa vina prima oara la examen, sa trimita notele de pe cele doua examene date unul dupa celalalt (dintr-o sala fierbinte la propriu, intr-una si mai la propriu inghetata)
si apoi...se face seara, mananci, bei cafea, inveti, si daca ai noroc si reusesti sa termini pana in punctul critic, ora la care incepi sa te simti invincibil...poate reusesti sa dormi, fara sa ai cosmaruri cu teoriile lui COSERIU...cel mai mare, extraordinar, suberb, inefabil, inexorabil, invincibil lingvist al tuturor timpurilor...poate

am sa ma mai intreb odata , in van...e chiar nevoie de toate aceste informatii la care dam oricum shift-delete dupa doua ore? mie, ca viitor translator-interpret (asta in cazul in care ajung sa intru la masteratul de 10 locuri pentru 200 de oameni), sa stiu ce e piata monetara si cum functioneaza aceasta? sau sa cunosc misterele (saracul Blaga, se intoarce in mormant, ce face lumea din cunoasterea lui Luciferica) HTML-ului (care pentru profani e un limbaj de facut site-uri web, ca sa ma exprim fff romaneste)? cand exista programe gata-facute care ma ajuta sa fac astfel de pagini web,daca am sa am vreodata nevoie...

enumeratiile sunt lungi, iar mie mi-a sunat telefonul... nu desteptatorul, ca nu mai e la moda si nu provoaca tumori pe creier daca dormi cu el in fiecare noapte lipit de cap( poate-poate il auzi dimineata)si nici n-am avut bani de baterii...mi-a sunat telefonul fiindca e cazul sa dorm si eu in noaptea aceasta in care pasarelele canta iar pe ulita s-au apucat muncitorii sa rupa pamantul (ca asfalt nu exista), ca sa poata betona in decembrie cand va da inghetul
nu mai sunt coerenta

noapte buna...

Un comentariu: