marți, 18 mai 2010

prefata

Prefata

Sinapse fictive si reale in sectiune

ok, gata mi-a ajuns in gat

mi se spune sa fac altceva

sa citesc, sa ma uit la tv, sa ascult muzica, sa lucrez

cat de aberant sa ma ascund in spate a ceva

sa ma prefac ca nu mai exista sinapse

m-am obisnuit sa te vad

sa-ti ascult vocea dimineata si seara si oricand in between

sa ma uit la poze cu noi si sa visez acelasi vis cretin

si totusi totul se coreleaza cu functii biologice

asa cum tu ai plecat pentru ca te chema buda

si m-ai lasat singura in strada plangand

orice fac se leaga de tine cu un fir invizibil

pe care eu l-am legat cu manuta mea de toti neuronii

si tu m-ai ajutat ca sa ai ce regreta mai tarziu

acum e asa usor sa ascult sfaturi

si sa ma doara-n cot ca si cand n-as sti

cata dreptate se ascunde in tot ce s-a dus

pe apa sambetei

asa ca ies sa beau

dar nu pot sa ma-mbat cat sa-mi zdrobesc creierii

si neuronii mei intra in functiune inca agatati de sinapsele din fir

am iesit pana la urma sa dizolv alcool in acid stomacal

primele doua ore parca s-a rezolvat problema igienei mentale

pana am privit bine in jur

si m-am scarbit

cu o greata existentiala inutila dar productiva

vroiam sa fug sau sa raman si sa le spun cat de goi sunt

ca-n povestea cu imparatul

binecuvantam oarecum starea ca puteam sa-mi savurez tzigara

gandindu-ma la tipul ala ce penibil era ca s-a dat la patru fufe deodata si ca poate o sa ajungi si tu ca si el

doamne de-as avea un reportofon in mine, sa inregistreze

ce carte "beton" ar iesi...asa de tare ar fi ca ar sta toti sa planga

si sa rada pe strada cum cred ca face si Dumnezeu

si m-ar diviniza vreo zece copii alcoolici

celorlalti le-ar fi prea frica sa fie corelati cu prea mult adevar

sa nu mai poata ei sa ajunga on top of the world

cat de penibili sunteti voi toti cei care ganditi numa cu pu** si cu pi***

la fel de penibili ca si cei pe care-i injurati

si voi toti pentru care burdihanul va dicteaza expresia fetei in functie de starea de preaplin

da astea se stiu

povestile anonimilor nu se cunosc in schimb

decat sub o forma sau alta...numa ca viata bate de departe filmul si cartea si blogul (mai nou)

miile de lacrimi varsate pentru prosti si proaste care o sa ajunga sa-si dea-n cap

ca in "nu am chef azi", din cauza golului din gol

si toate cantecele care au fost scrise vreodata...parca nu-s indeajuns

ca unii tot le asculta degeaba si traiesc din inertia robotelului fericit

pana si einstein care are atatea citate "preadevarate"

era probabil tot un dobitoc ca noi toti muritorii

greata si scarba

de mine in primul rand ca am trait atatea si am ajuns sa ma simt ca o epava

probabil ca e din vina lui maicamea

care plangea pe langa leaganul meu

si din vina lui taicameu ca ani la rand nu l-a durut nici in spit si-acuma vrea sa fim fericiti

cat prozicolirism

si din vina mea

dar nush de ce ca tot nu ma pot simti vinovata ca-s o ciudata

chiar deloc

nu pot sa ma simt prost ca nu pot sa fiu egoista

si ca am cautat sa devin un om mai bun si sa-i implinesc pe cei de langa mine

sa fac de mancare si sa spal sosete si sa fac proiectele altora

ba sa le fac si pe ale mele ca un copilutz cuminte care ar trebui sa fiu

rahat

sau cum suna statusu meu mai nou bullshit will be bullshit

nu ca n-as fi si eu plina da parca al meu pute mai frumos

era cazul sa-mi eliberez si eu logoreea verbala ca prea am stat sa le-o inghit pe-a altora

am stat pe-o banca azi langa aia de la teatru

si probabil ca mi s-a insuflat duhul metafizic

ca mi-am adus aminte de toate cacaturile care se intampla in lumea asta

si de manusile noastre curate

ca daca ne-am chinui, bai si numa noi astia dintr-un oras "de provincie"

provincie "pa drecu" da marog, din provincia europupului

ne-am pune in folosul umanitatii park ceva tot ar iesi si s-ar opri razboaiele si foametea si violurile si etc.

si vaca de mine undeva deep inside are impresia ca daca o sa fii sincer cu tine si poate un pic mai putin nesimtit, cu 1.589034786060145374 grade o sa se rezolve toate astea

ca o sa fiu eu asa puternica si o sa devin superwoman

de parca pana acuma n-as fi fost si tot nu ti-a ajuns

dute-ai rasucindu-te cu tot cu comunismele si aforismele si metalismele si rapidismele gratuite

daca stii ca vine sfarsitul lumii de ce te grabesti sa judeci asa gratuit?

zici ca dc mi-ar fi placut de psdisti si eram la fel de falsa ca unii ortodocsii care se duc la biserica de pasti si de craciun

si daca familia mea era perfecta

ma placea maicata

da vezi tu atuncea nu m-ai fi placut tu si nu te-ai fi indragostit

si daca dupa ce-o bocit sorata pe umarul meu si i-am facut tort de ziua ei si dupa ce s-a prefacut ca-mi e prietena si m-a injunghiat asa frumos pe la spate ca altfel nu se poate, as fi pupat-o-n cur si nu ti-as fi zis ca se poarta cu tine ca si cu un ratacit ca sa mulga vaca

ma placea si ea

tot io-s aia care n-am respect fata de tine care folosesti cuvantul cioara ca sa desemnezi fiinte umane

bine-o fi Isuse sa fii asa perfect da mie-mi convine ca-s imperfecta

ca daca nu eram nu m-as fi uitat la tine

defapt nici n-as fi existat

stiu ca dupa si daca o sa citesti asta o sa ma urasti o perioada

da mai bine sa nu ma suporti decat sa vrei sa fim "prieteni" (btw, cand mi-o zis fostu asta ai spus ca cine stie ce vrea de la mine...acuma cine-i ala lame?)

si sa ai sentimente paternale fata de mine

ma lipsesc pe moment

ca stiu ca o sa treaca 1/2/5/10/50 de ani pana sa chiar intelegi da daca n-o sa fiu moarta pe atunci tot o sa raman cu satisfactia searbada ca am avut dreptate

crezi ca eu as da cu piciorul la ce a mai ramas? da incerc sa te "ascult" si sa nu-mi mai fac rau

ca asa moment prost ti-ai gasit...cred si eu ca ti-ar conveni sa stii ca tu esti ala rational si sa nu pot face nimica in sesiune

sa astept sa vorbim

mi-e suficient ca stau pe mess si pe facebook toata ziua ce n-am facut niciodata pana acum sa vad numa ca esti on

inteleg si eu ca is patetica...da gust fiecare lacrima care o vars pentru ca stiu ca-s un rau nesecat

si ca niciodata n-o sa fie mai bine da o sa fie altfel sau poate la fel ce-o sa mai fie

asa ca ard poduri in urma mea,

ca e tot ce mi-a ramas si spun nu tot da tot ce pot acuma universului astuia nelimitat al internetului si a oamenilor care poate n-o sa citeasca niciodata blogul asta neinsemnat

i-am tinut pe altii in brate cand plangeau si am fost un inger pazitor

da ma gandesc ca al meu e la o pauza de vodca si de tigara de un secol, probabil e prea fumat sa-si aduca aminte si de mine

o sa-i mai tin si de acuma inainte si o sa ma tina si ei pe mine si n-o sa regret nimic

cum nu regret nici acuma pentru ca macar atata stiu: ca sunt asa cum sunt, o fraiera de care sa-si rada o suta da care sa faca ziua mai buna cuiva

n-o sa ma doara gura sa-mi deschid sufletul, oricat de gresita ar fi miscarea asta, ca poate invata si altii ceva din cate am avut de rabdat

iara iti spal creieru ma'? uite acuma nu mai vorbesc ca un om destept care este, pastrez limbajul la un nivel comprehensibil sa nu zici ca te manipulez si recunosc ca plang acuma daca zici ca nu-ti mai pasa

si te lamuresc odata pentru totdeauna ca inca te iubesc si o sa te iubesc intotdeauna asa cum ii iubesc pe toti cei pe care i-am indragit vreodata

ca atunci cand era sa ne despartim nu era din cauza altui individ ci era din cauza ta si nu ne-am impacat pentru ca te-ai fi “umilit”

ci pentru ca se rupea sufletu in mine sa te las naibii cum zici ca ar fi trebuit sa faci

si pentru ca o fost singura data cand ai avut curajul sa spui tot ce simti...daca tu inca n-ai invatat ce-i ala zambet amar si n-ai invatat inca sa apreciezi ca alta ca mine nu s-ar fi simtit sa zica tot, mi-i mila

te las pe tine cu mandria ta deoparte, pastreaz-o ca ai cat pentru o mie da io raman cu comentariile tale in minte si n-o sa uit cat oi trai stilurile caselor din cartier si ca alea prin care se scurge apa de ploaie se numesc rigole si n-o sa uit niciodata planul de casa cu toate ca n-o sa am bani sa-l construiesc vreodata

si nici piesele tale la chitara pe care sper c-o sa le faci publice odata, chiar si pe alea scrise pentru mine

zambetul tau si ochiul luminos care m-a innebunit

ma intreb de unde atata frustrare in tine si de unde atatea amenintari ca daca nu-mi tin gura o sa ma faci sa-mi sterg toate profilele? te enervezi ca-ti dau tag in poze zici ca n-ai avea aceeasi fata si n-ai stii ca daca o sa le vada cineva oricum o sa te recunoasca

traim intr-o lume asa-zis libera si poate asta nici macar nu e despre tine

e despre mine...

ce ti-i rusine? te faci singur de cacat, ce fac eu pe langa nu te mai atinge si oricum nu ti-am dat numele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu