duminică, 16 septembrie 2012

O nastere de-a curmezisul firii

M-am nascut din Cuvant
pana plamadita din aluat de neant
iarna nascuta din vara arsa
in cuptor de bocet
si foc de manz turbat

Dumnezeu m-a atins in crestet
si de atata lumina
m-am nascut in durerea cunoasterii
ciudat, cu gust de sange in palatin
cu sare mefistofelica in gene

Cu creierul sfredelit
de o atingere prea mare
m-am nascut in cadere
in muntii cei mai inalti
din valul potopului sfidat

Am urcat mereu
spre un cer prea inalt
pasind gresit dintr-un nor pustiu in altul
m-am nascut singura
invatand sa mor in visarea cea mare

M-am nascut dintr-un Cantec
in casa  promisa
si niciodata a mea
palat in ruina
vizuina de vulpe in zumzet de viespe

Cu picioarele zdrelite
de-o cautare prea vasta
m-am nascut in pustie
unde duceau pacatele
spre-a fi spalte-n nisipul cenusii

Am fredonat mereu Cuvantul si Cantul
cu ochii in pietre
si sufletul in crengi de flori nipone
m-am nascut din cerneala uscata
a unui poet prea boem

M-am nascut
cum am stiut, cum am putut
dar lumina tot arde
in noaptea ce cade prin pustiurile de sticla
c-o sabie forjata-ntr-un foc de cal batran
cuvantul din cerneala
si pana de phoenix infipta in crestet
m-am nascut lent dar pe fuga
mereu cautand cate-un raspuns
intr-un zumzet firav de-adanc
pe malul marii
in mirarea sarii
m-am nascut tot eu, tot pe mine
mereu din pamantul reavan
in cenusa aruncata peste cascade

prea-nalte, prea reci
in vulcanul iubirii
m-am nascut
din Cuvant
impotriva firii







5 comentarii:

  1. Impresionant. Ti-ai schimbat putin stilul si abordarea. Trebuie sa recunosc ca e o poezie f buna si sincera. Imi place partea cu 'impotriva firii'. Tru.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://liveweb.arte.tv/fr/video/The_Cure_Vieilles_Charrues/ ;) Uite ce faina-i inregistrarea asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. desi nu sunt fan paradise lost, mi-a placut foarte tare piesa si videoclipul mi se pare misto gandit:) din pacate, al doilea link nu functioneaza. How've you been?
    http://www.youtube.com/watch?v=pHzCrbBNx4M

    RăspundețiȘtergere
  4. Al doilea link e un concert The Cure f fain :) e de anul asta. poate e si pe youtube.

    I've been ok :) Hope you are too. Ce sa zic. Supravietuiesc si marchez borne. Cam atat. Se face frig. Foarte frig. Si eu sunt friguros.

    RăspundețiȘtergere