sâmbătă, 3 iulie 2010

somn

m-am jucat cu parul tau
zambeam
nu se putea observa
dar pe undeva
se simtea
pe masura ce-ti rasfiram suvitele
si descopeream noi si noi
licurici
prin stralucirile somnului
pasnic
am pasit
discriminant
alegeam o cale si apoi o alta
fara sa te trezesc
fara sa rad
in tacerea orchestrei
mute
am redescoperit pacea
poate ca poate
o sa vina si un maine
poate nu
eu ma preumblu pe carari
de lumini
firave
ca o frunza pierduta
imi sting glasul cu tigara
deodata diafana
cateodata nesigura
uneori profunda
adancita intr-un lac
o iau pe morgana de mana
si ma odihnesc
dimpreuna cu somnul tau
lin
atat de dulce
ca doare
nesiguranta
abrevierea visului
posibilitatea netarmuita
nebanuita
din cand in cand ma opresc
iar surad
incetisor
cu ochii
numai pe colt
o parere
o stea cazatoare
ma incalzesc
imbratisata de un soare
nou-nascut
privesc in somn
cum iti pulseaza
inima
in vena
dorm si eu
asunsa-n palme
cant
...nu mai spun nimanui
acum
e cel mai de pret secret





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu